- Mä en kestä!
- Mikä on?
- Joni saa mut ihan sekaisin!
- Ai miten niin?
- Mä en pysty ajattelemaan mitään muuta.
- Siis niinku Jonia vaan?
- Just niin! Tai siis en sitä, vaan...
- Siis mitä?
- No sitä sen kaa.
- Ai sitä. Eiks se oo kivaa?
- On, ON! Mutku mä oon sit joku toinen.
- Miten niin, mikä toinen?
- No niinku joku seksiobjekti.
- Mä luulin, että Joni on sun objekti.
- Ei, ei se silleen oo, mut mä oon.
- Mitä tarkoitat?
- Mä olen ruvennut ajattelemaan vaan seksiä.
- Mut jos SÄ ajattelet, niin etkö sä oo subjekti?
- Älä sotke mua! Mä oon joku toinen, en oma itseni.
- Eiks seksi kuulu naisillekin? Ne julkaisi just jonkun kirjankin.
- Kuuluu, mut mä en haluais niinku ajatella sitä. Mä vaan niinku teen.
- Eiks susta ole kiihottavaa lukea seksistä ja ajatella sitä?
- On! Sitähän mä yritän sulle selittää! Koko ajan ajattelen vaan sitä!
- Mitä jos sä kirjoittasit sun fantasiat kans ylös ja julkaisisit ne jossain?
- Joo! Toi oli hyvä. Fantasiat katoaa, kun ne kertoo ääneen. Niitä ei voi enää käyttää.
- Siis niinku mitä? Mihin ne katoaa? Etkö pidä uusinnoista?
- Ei seksitä voi puhua eikä kirjoittaa. Eikä varsinkaan uusinnoista. Himo katoo.
- Miten niin katoo?
- Kato ny, ku mä koetan olla ajattelematta, puhumatta siitä, niin mähän sit ajattelen sitä koko ajan. Tajuuks, jos mä en koettais, mä voisin unohtaa, et mun piti ajatella seksiä.
- Mut alussahan sä sanoit, että et kestä?
- Niin en kestäkään, ku tää on niiin iiiihquuu!

***************************************************

Decameronet uusix:

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Naistaiteilijat+kirjoittivat+seksitarinoillaan ....