<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

- Et sä tätä voi tajuta! Sä elät liitossa, olet elänyt kauan. Helvetti, mun alaselkä on taas tulessa. Koko kroppahan täs huutaa puutteesta. Ei tätä parilliset hogaa. Ne saa seksiä silloin ku haluaa. Toista on yksinelävillä. Vittu, lähde tonne yöhön sit jotain pokailemaan. Sä et tajua, millaista se on. Pettyä yhä uudestaan ja uudestaan. Kattoo aamulla, et kuka toi on, joka keräilee vaatteitaan. Tai tsekata ite, että missäs helevetin kolossa mä oikeen oon. Lopetin kokonaan. Olen siis ilman seksiä. Kuka sitä kestää? Vittu, menee hermo! Seksitaudeista vouhkataan, mut miksei kukaan puhu niistä oireista, joita seksin puute aiheuttaa? Silloin ku mullakin oli muija, niin aina ku kurkkua kirvelisi, niin eiku naimaan vaan. Eikä muuten tullu flunssaa. Oli se vaan sen verta mehevä eukko. Enhän mä enää edes tiedä, toiminko mä, perkele. Siitä on niin kauan. Ala tässä ny uusia muijia venkoomaan. Se on kuule rankkaa hommoo, se toisen opettaminen, niinku omille tavoille, nääs. Saati sitte että rupeat vielä senkin mielitekoja utelemaan. Kyllä teillä parillisilla, teillä on helppoa! Pöytä katettuna kaiken aikaa, sen kun vaan safkaamaan!

 

-  Mä kun taas luulin, että teikäläisillä se vasta lystiä on! Ei tartte sitoutuu, ei tartte selitellä, ei tartte kusettaa, ei tartte ymmärtää ku itteään. Sinkuilla on loputtomat markkinat, kapakat täynnä kiimasta naista. Kyllä se on kuule tylsää vuodesta toiseen samoista paskoista riidellä. Pakko on välillä vetää pää täyteen, ei tätä selvin päin kestä. Krapulassa muijan jäkätyksetkin kuuluu vaimeampina. Toista ku ei voi muuttaa. Paitsi ittensä voi, ainakin joka yöks. Mä olen nukkunu jo viis vuotta Pikku-Pasin huoneessa.