Käske mun olla hiljaa<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Olen pahoillani

 

Miten mä otan rauhallisesti?!

 

Mä join kaljaa

kävin suihkussa

vatsaan sattui, päätä särki

lepäsin sohvalla

lähdin kapakkaan

ja nyt vaan itkettää

 

Ei se auta, että kuuntelen musaa

kuulen muistot sieltä

 

Milloin mä sanoin, että

hyvät muistot pitää säilöä?

 

Kunpa pystyisin muistamaan

kivut, surut, huolet

enkä mitään hyvää

 

Etkö vois

luetella

kaikki mun huonot puolet

ja syyt miksi halusit eroon

 

muistuta mua

mä en haluu muistaa

ja se on väärin

 

 

Sä et jaksa olla mulle mieliksi

Yksin sulla on helpompaa

Et petä kenenkään odotuksia

 

En millään halua

uskoa todeksi tätä

 

Rakkaudessa halu

olla toiselle hyvä

menee itsen ohi.

 

Rakkaus siis lakkasi.

 

Et voinut olla täysin

itsesi

Vaadin sinulta jotain

mihin

et pystynyt

Se on kova tunne

  

Voi paska

mulla on syyllinen olo

vaikka en vaatinut

 

Syllinen olo etten kyennyt

poistamaan tuota tunnetta

- rakastamaan oikein

 

En kyennyt

En osannut