fightclubBBPS.jpg

- Millaista musiikkia kuuntelet?
- Kaikenlaista, olen musiikin suhteen kaikkiruokainen.
- Siis kuunteletko sä iskelmäradioo?
- Siis sitä radiokanavaako? En erityisemmin, kuinka niin.
- Mulle on tosi tärkeetä tietää, mikä radiokanava sulle on tärkee.
- Kuuntelen harvoin pelkkää radiota. Minulla on paljon jazz-levyjä.
- Ai kauheeta, käyksä Pori jazzeillakin?
- Olen pari kertaa poikennut.
- Jatsi edustaa mulle niinku pysähtyneisyyttä, vaikka on siel joskus
  hyviäkin esiintyjiä, niinku toi Stingi.
- Onko Sting sinusta musiikillisesti muuntautuva taiteilija?
- No onhan se! Hyvännäköinen äijä aina vaan. Lueksä muuten kirjoja?
- Tottakai. Luin viimeeksi Airaksisen Onnellisuuden oppaan.
- Ai. Onkse onnellisempi kuin Tabermann? Mä luin Kurosen kannet, aika hyvät.
- Miksei sulla oo ulkotakkia ollenkaan?
- Autonihan on aivan tässä vieressä, en tarvinnut sitä.
- Siis hei, älä vaan sano, et sul on joku nahkatakki!
- Mmh, on minulla sellainenkin, mutta myös muita takkeja.
- Siis joku karsee lepistö-rotsi, jossa on olkatoppaukset vai?
- Ei, vaan ruskea mokkatakki.
(...... pitkä hiljaisuus)

- Tietsä, tästä ei tuu mitään. Meist ei tuu paria. Mä en voi sietää nahkaa.

******************************************

Incubus: Love hurts: http://www.youtube.com/watch?v=LNB0KghVHLY&mode=related&search=