-         Et sä oikeesti mua kaipaa.

-         Miten niin en kaipaa?

-         Sä kaipaat kaipaamista.

-         Mitä tarkoitat?

-         Sä ajat ittes tollaseen mielentilaan.

-         Niin ajankin, kun mulla on ikävä sua.

-         Et sä just mua ikävöi, sulle kelpais kuka vaan.

-         Miten niin! Justhan mä sanoin, etten osaa olla ilman sua.

-         Sä kasvoit suuressa perheessä, etkä kestä olla yksin.

-         Älä sotke mun perhettä tähän.

-         Et ole koskaan ollut yksin, siis todella.

-         Olenpas, sä olit just työmatkalla.

-         Joo, yhden yön olin poissa.

-         Entä sitten, toisten puolisot ei oo ikinä poissa.

-         Kuten sanoin, et kestä yksinäisyyttä.

-         En niin, enkä varsinkaan ilman sua.

-         Mua ahdistaa, menen sohvalle nukkumaan.

-         Et sä voi jättää mua yksin!

-         Haloo, mähän olen viereisessä huoneessa.

-         Niin mutku mä kaipaan sua mun viereen.

-         Hankitaanko koira?

-         Joo! Mä ajattelinkin ehdottaa sulle, kun mun perheelläkin oli koira.

-         Mulla on allergia, en kestä eläinpölyä.

-         Niin, mut jos sä oot toisessa huoneessa?