<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

-         Miten vaikeaa olla tässä!

-         Missä?

-         Sua vastapäätä.

-         Miksi?

-         Sä näet mut suoraan.

-         Missä sä haluisit sitten olla?

-         Sun sylissä, kainalossa.

-         Enkö mä sitten näe sua?

-         Näet kyllä, mutta mä voin sulkea silmäni.

-         Etkö sä sitten halua nähdä mua?

-         Haluan katsoa sua, mutta en halua että sä näet mut.

-         Miksi?

-         Koska mä pelkään.

-         Mitä sä pelkäät?

-         Että et hyväksy mua.

-         Miten? Justhan sanoin rakastavani sua.

-         Mut sun sylissä on parempi.

-         No tuu tänne.

-         Mä tunnen ja hengitän sua.

-         Onko nyt parempi?

-         On, mä suljen silmäni nähdäkseni sut – ja  mut.

 

 

(Tausta: Gov't Mule: Blind Man in the Dark)