- Ei mua kukaan voi rakastaa, kun oon tämmöinen.

- Millainen?

- Vaikea, sotkuinen, sekava.

- Olet mikä olet, minä pidän susta.

- Mutku mä oon lihonnut.

- Susta saa paremmin kii nyt, pikkuinen.

- Mä oon taas sekoittanut asioita.

- Asioilla on tapana järjestyä, joskus ilman sinuakin, kulta.

- Aina mulle käy näin, emmä koskaan opi.

- Käy niin ja näin. Sellainen sinä olet, touhuavainen. 

- Mä oon jo liian vanha kaikkeen.

- Etkä ole.

- Olenpas ja rumakin. 

- Kuuntele nyt. Olen tehnyt sinusta pääni sisään kuvan. Siinä kuvassa sinä olet kaunis.

- Toi oli kauneinta mitä mulle on sanottu, ikinä. Olet rakas.

- Niin sinäkin.

- Mutku... mä en oo hyvä missään! Kaikki mihin tartun, murenee käsiin.

- Olet sinä, olet hyvä jossain.

- Ai, missä muka?

- Olet todella taitava tekemään... läjiä. Katso vaikka ympärilles!

- Jumakaut, mä rakastan sua, senkin rontti! Kyllä mä sulle läjät näytän....

 

(thanks by: Sun äitis)