Sanotaan, ettei sellaista osaa kaivata, mitä ei ole kokenut. Olen siis hyvin onnellinen ihminen. Olen saanut osakseni runsaasti rakkautta. Tiedän, mitä kaipaan.

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Hiljaisuus on valtava ääni. Ikävässä sekunti on elämä.

Ikävöin Miestä, jota en voinut saada. Kaipasin lapsilleni isää, jota ei ollut.

 

Se on surullista. Ikävöin ikävääni. Tiedän täysin, miltä tämä kaipuu näyttäytyy:

tämä on se sama läpäisemätön pinta, johon äitini ja hassua kyllä, myös isäni, kanssa törmäsin.

 

En voinut tuoda orvoille vanhemmilleni äitiä takaisin..vaikka kuinka yritin: - tässä on iloinen tytär, älkää surko!!! Suru levisi toisinaan heidän kasvoilleen heidän katsoessaan minua, enkä voinut ymmärtää... miksi he katsoivat minua ja katsoivat läpi. Koetin korvata iloisuudellani mahdottomia.

 

Siksi rakastuin surulisiin miehiin, sillä luulin heidän surussaan näkevän minut - vaikka he näkivät oman surunsa minussa, taitavasti hiotussa peilissä, jota heille taitoin ja kallistin. Uudelleen ja uudelleen.

 

Minä katosin peilin taa.

 

Opettelen takaisin iloon - itseni luo.